Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kako zaštititi srpsku poljoprivredu?

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 09 april 2015 15:22
Medalja
SSP dakle ipak predvidja mehanizme zastite domace proizvodnje, bar u ovakvim ekstremnim situacijama, sto ce reci da nije posve poguban, iako los po nas jeste. Ono sto je pogubno je nasa indolentnost, nerazumevanje situacije i sumnjivo lose vreme reakcije. Nama zaista ne trebaju neprijatelji.
Preporuke:
21
0
2 četvrtak, 09 april 2015 15:26
Kasno Marko...
Jer kod nas u Ustavu stoji da moramo da reagujemo sa zakasnjenjem i kada je prica vec zavrsena? Kako su iz EU ekspresno reagovali na situaciju sa sankcijama Rusiji, odmah napravili plan b, i vec uveliko ga sprovode? A mi kao jelen kad gleda u farove?
Preporuke:
20
0
3 četvrtak, 09 april 2015 15:26
Ristović
"Srbija, dakle, i po SSP-u ima pravo na mere kojima će zaštititi domaće proizvođače od nelojalne konkurencije, koji svoju robu na srpsko tržište plasiraju po damping cenama, nižim od proizvođačkih. A upravo je u tome i suština problema. Sa pet do deset puta većim subvencijama od onih koje dobijaju proizvođači iz Srbije, maloprodajne cene mleka iz EU niže su od proizvođačkih cena u Srbiji. Bez dodatne zaštite, srpski proizvođači nemaju nikakvu budućnost."

Upravo tako. Država mora da pomogne svojim poljoprivrednicima.
Preporuke:
17
0
4 četvrtak, 09 april 2015 15:31
Rizik
Sa ovom kupovinom poljoprivrednog zemljista od 2017-e jednostavno ne treba rizikovati. Vidi se da je na delu unistavanje seljaka, i time obezvredjivanje imovine. Za dve godine zemljiste ce ici u bescenje. Necemo prodati nego pokloniti. Ocekujem puno kupaca sa nasih juznih granica. Mozda nam se celokupna sudbina resi te 2017-e godine.
Preporuke:
17
0
5 četvrtak, 09 april 2015 15:36
Diskrepanca
Jos jedan primer gde se jasno vidi da je nasim politicarim prica o znacaju poljoprivrede sluzila samo za zamazavanje ociju, najcesce pred izbore. Sve poteze koje su povukli isli su direktno na stetu poljoprivrednika. Tolika nesposobnost prosto ne moze biti slucajna!
Preporuke:
18
0
6 četvrtak, 09 april 2015 16:04
fristajlo
Demagog.
Bio ministar u vladama koje su donosile SSP, a sad udara u talambase protiv toga.
Ja njemu jednu reč ne verujem...
Preporuke:
13
19
7 četvrtak, 09 april 2015 16:06
Danka
Sve zemlje pomazu svoju poljoprivredu, samo nasa ne. A oni savetuju ove nase da dignu ruke od poljoprivrede da bi nam oni prodavali svoje
Preporuke:
16
0
8 četvrtak, 09 april 2015 16:20
Mikser
Pa naravno da će da nas pretrpaju kad nas prvo uništava taj SSP, nemamo nikakva ograničenja koliko može da uđe kod nas njihovih proizvoda, a plus oni imaju podršku države i šalju nam jeftiniju robu.
Tekst je dobar i trebalo bi da već jednom shvatimo da treba radimo za sebe, za svoju zemlju a ne za tamo nekoga, ili jednostavno da budemo samo potrošači i ovce.
Preporuke:
16
0
9 četvrtak, 09 april 2015 16:25
Zagor
Analiza je odlicna.
Apsolutno nista ne radimo da zastitimo sebe, samo radimo za zapad koji nas unistava.
Preporuke:
17
0
10 četvrtak, 09 april 2015 16:33
Drinko Končarević
Svi problemi koje imamo u našoj privredi, su ništa spram onog što nam dolazi. Njegovo veličanstvo "Monsato" sa američkim pravnim normama. Prošle ili pretprošle godine, Ameri su nam poklonili neku tehniku, koja će nam obezbediti efikasnije pravosuđe ???. Sada mi je jasno i zašto. Posle "tehnike" dolaze pravne norme. Po tim normama "Monsato" je vlasnik zemlje i vazduha. U blizini njegovog semena ne može biti npr. neko domaće, srpsko seme odnosno sorta. Hrvati su već okusili ova pravila. Zbog "evropskih standarda" više se ne mogu gajiti autohtone sorte. Kazaćete, njihova stvar ali to i nas čeka. Evropska unija otvorila je vrata GMO hrani. Sinhronizovano sa tim ameri izjavljuju da su zainteresovani za agrobiznis zvani GMO. Kako se vlast ponaša ostaćemo mi i bez poljoprivrede, dakle bez opisanih problema, ako je to za utehu, onda je sve u redu. A dali će stvarno biti u redu? Hm???
Preporuke:
15
0
11 četvrtak, 09 april 2015 16:41
Srđan
Zaštiti ti je nego kako. Lepo da se iskoriste te klauzule u SSP. Pa nek prodaju svoje u druge zemlje u tim količinama.
A država da pomogne našim seljacima, poljoprivednicima pa da pokušamo da napravimo neku ravnotežu.
Preporuke:
11
0
12 četvrtak, 09 april 2015 18:41
Jovan
Pa meni stvarno nije jasno šta mi to radimo.

"Jedna od posledica pune primene SSP-a je smanjenja prosečne stope carinske zaštite za poljoprivredne proizvode sa više od 20 odsto, koliko je bila 2008, kada je započeta postepena liberalizacija, na svega oko dva odsto. Dodatni problem je što su, za razliku od Srbije, sve druge zemlje u procesu pridruživanja EU težile da im se momenat pune carinske liberalizacije poklopi sa formalnim prijemom u EU. Srbija je to već uradila iako iz Brisela stižu jasne poruke da proširenja EU neće biti pre 2020, a nije sigurno da će ga biti ni posle toga. Ni šta će se od Srbije zauzvrat tražiti."
Preporuke:
8
0
13 četvrtak, 09 april 2015 18:44
Slika
Kad gledas ovu nasu vlast na TV mislis sve je bajno, proizvodimo, izvozimo, jedva nas cekaju tamo na zapadu i onda procitas jedan ovakav tekst gde se jasno vidi o cemu se tu zapravo radi.
Neverovatno je koliko mi radimo protiv sebe, tj. oni koje smo izabrali.
Preporuke:
9
0
14 četvrtak, 09 april 2015 18:49
Peta brzina
"Mlekari iz EU su očito već u niskom startu, spremni da ubace u „petu brzinu“, uvereni da će dodatne količine mleka i mlečnih proizvoda naći kupce po „razumnim cenama“

Pa lako je njima da ubace u petu brzinu kada im država pomaže. A šta sa ovim našim poljoprivrednicima? Ko njima pomaže?
Ko se trudi da im obezbedi uslove da povećaju prozivodnju pa da izvoze u Rusiju, s obzirom na prostor koji tu postoji zbog sankcija itd...
Preporuke:
10
0
15 četvrtak, 09 april 2015 19:41
fristajlo
Interesantna mi je ova "omerta" komentatora na Popovićev tekst...
Svi su, kao, zaboravili ko je on i šta je bio u vreme Koštunice, i podržavaju tekst samo zato što je kritički usmeren protiv aktuelne Vlade.
Ja pokupih lepih minusa, samo zato što se i ja nisam napljuvao u združenoj vežbi "UA, Vučić!?"
E, zato smo ovako i propali. Ne vidimo brvno u svom oku, zabavljeni trunjem...
Na umivanje, narode...
Preporuke:
11
12
16 četvrtak, 09 april 2015 20:54
Radovan Petrović
Višegodišnje zanemarivanje poljoprivrede i poljoprivrednika sada će dostići svoju kulminaciju i sada će ih država sama naterati da propadnu, kada mleko iz EU bude jeftinije od našeg domaćeg mleka. I šta ćemo time da dobijemo? Samo to da će svaki peti čovek da ostane bez posla.
Preporuke:
7
0
17 četvrtak, 09 april 2015 20:58
Pera Perić
Suludo je na šta smo sve spremni samo da bi nas primili u EU. Uništavamo svoje, samo da bismo drugima bili po volji. Nije mi jasno zašto konstantno idemo na štetu nama samima? Sad ćemo, evo da uništimo svoju poljoprivredu, samo da bismo bili dobar kandidat.
Preporuke:
5
0
18 četvrtak, 09 april 2015 20:59
Ivana
Vlade zemalja EU podržavaju poljoprivrednike, daju im subvencije, olakšavaju im. A naša radi sve suprotno. Pa mogli smo i neki primer te podrške da prekopiramo, a ne samo negativne stvari!
Preporuke:
4
0
19 četvrtak, 09 april 2015 21:04
Malešević
"Umesto da zaštiti posustalu domaću poljoprivredu, koja je kontrolom cena i na razne druge načine decenijama korišćena kao sastavni deo socijalne politike, za očuvanje socijalnog mira, ovdašnji proizvođači su mnogo brže nego što je to smelo da se dozvoli prepušteni na milost i nemilost mnogo snažnije konkurencije iz EU."

Umesto da gledamo svoje interese nama su preči interesi nekih drugih zemalja!
Pustimo konkurenciju da satre naše poljoprivrednike i ubije našu proizvodnju da posle uzmemo kredite za oporavak!
Preporuke:
4
0
20 četvrtak, 09 april 2015 21:06
Mikica
Nezaposlenost nam je veća nego ikada, ali ćemo ipak da uništimo poljoprivrednike, kako bi, povrh ovih što nigde ne rade, još i svaki peti čovek ostao bez posla. Poljoprivrednici se bave proizvodnjom hrane, ne znam da li vlada to shvata. Ne znam da li razumeju da ako ih sad uništi, a zemlje Eu odjednom odluče da više ne izvoze hranu u Srbiju, da smo mi onda osuđeni na propast. Samo treba malo uključiti mozak!
Preporuke:
5
0
21 četvrtak, 09 april 2015 21:09
Mladen
Treba iskoristiti svaki način da se, ako ne spreči, a ono smanji uvoz proizvoda iz EU. Moramo jednom malo da gledamo sami sebe. Uraditi što i mlekari iz BiH i RS, ili vratiti carine na njihove proizvode.
Preporuke:
6
0
22 četvrtak, 09 april 2015 21:14
Kapor
@fristajlo

Ako pročitate pažljivo tekst primetićete da tekst se većinom tiče kritike SSP-a i indirektno se kritikuje ulazak u Evropsku uniju!
Naravno, analiza sugeriše vladi predlog mera za izlaz iz već nastale situacije u pogledu podizanja proizvodnje u poljoprivredi i očuvanja naših proizvođača.
Tekst bi se mogao i deklarisati i kao ekspertska ocena a ne navijačka izjava kako ga vi tumačite.

A primetih i da vaš komentar uopšte nije usmeren ka tekstu već ka ličnom animozitetu prema autoru teksta! Tako da minusi nisu džaba!
Preporuke:
5
7
23 četvrtak, 09 april 2015 21:19
Veseli
Srbija ima pravo da zaštiti svoje proizvođače!
Ima a neće! Mi bi da dignemo privredu očekujući da nam neko treći pomogne! Moramo sami sebi pomoći tj. poštovati na prvom mestu sebe a posle druge!
Preporuke:
6
0
24 četvrtak, 09 april 2015 21:37
EU Srbin
Nemojte zaboraviti da Srbija danas preživljava upravo zahvaljujući donacijama EU.
A kad to imate u vidu onda probajte objektivno kritikovati politiku trenutne vlade. Lako je bacati se kamenjem, teško je uraditi nešto konkretno. Možda ova analiza nije tako loša ali je pozicionirana na AntiEU stavovima i samim tim nije realna!
Preporuke:
4
13
25 četvrtak, 09 april 2015 21:45
fristajlo
Kapor
@fristajlo
A primetih i da vaš komentar uopšte nije usmeren ka tekstu već ka ličnom animozitetu prema autoru teksta! Tako da minusi nisu džaba!

Primetili ste ono što ste želeli.
Svako, ko ma i površno prati komentare na ovom sajtu, mogao je "mali milion puta" da sazna moje stavove po pitanjima koje tekst obrađuje. U ostalom- stvar je zdrave pameti stati iza poruka ovog teksta.
Moj "animozitet" prema autoru zasniva se na licemerju istog, koje je više nego očigledno, a preko kojeg svi prelazite; pa, on je učestvovao u Vladama koje su taj SSP donele, a sad se pravi veverica...
Štetnost ideja ovog režima je evidentna. SSP je u funkciji satiranja naše privrede, pa i poljoprivrede. To je više nego jasno.
Ali, nije jasno kako svi "zaboravljate" šta je Popović bio, i šta je i danas.
Zar se poverenje zaslužuje pljuvanjem po režimu zbog očite brljotine?
Tako je i ovaj režim i dobio priliku.
Rezultat vidimo.
Valjda...
Preporuke:
8
4
26 četvrtak, 09 april 2015 22:08
Coa
Ozbiljan tekst. Ali dzaba kad su ovi resili da nas pretvore u potrosace EU.
Preporuke:
4
1
27 četvrtak, 09 april 2015 22:12
Marela
Iskreno Popovic pocinje sve vise da me interesuje. Samo je pitanje koliko ce moci da okupi ljudi. Od ostatka opozicije nema nista
Preporuke:
4
4
28 četvrtak, 09 april 2015 22:14
Ranka
U tekstu je objasnjeno mnogo toga. Narod mora da zaustavi ovo ubijanje poljoprivrede vec na sledecim izborima.
Preporuke:
4
0
29 četvrtak, 09 april 2015 22:17
Zoki
Ma prekinuti sve pregovore sa EU i zastiti svoje proizvodjace. Okrenuti se Rusiji i izvoziti tamo.
Preporuke:
5
0
30 četvrtak, 09 april 2015 22:35
Aleksa
Moramo da se posvetimo poljoprivredi da je poguramo i srbija ce procvetati.
Preporuke:
5
0
31 četvrtak, 09 april 2015 22:36
Joakim
Srpski seljak je uvek bio tu za drzavu i kad treba da se radi i kad se ratuje, a gde je drzava kad njemu treba samo malo?
Preporuke:
2
0
32 četvrtak, 09 april 2015 22:40
Marjan
Srbija samo udara po dzepu poljoprivrednike koji posteno rade i zaradjuju svoje parce hleba. Nikad nije bilo ovako u nasoj poljoprivredi uvek je drzava bila tu sa subvencijma i donacijama. A sad nas je eu ukanalijo sa svoji zakonima i zabranam.
Preporuke:
2
0
33 četvrtak, 09 april 2015 22:45
Sreta šteta
Mi treba da ispadnemo pametni i da poguramo nasu siromasnu poljoprivredu i da se okrenemo ka moskvi, i da njima prodamo sve sto srpski seljak napravi od prsute pa do mleka. Rusima ce biti drago a nama ce poljoprivreda ojacti. Ne mozemo mi da jurimo za nekim glupostima kao sto je nafta kad je nemamo, treba iskoristiti ono sto imamo a imamo odlicne uslove za poljoprivredu.
Preporuke:
4
0
34 četvrtak, 09 april 2015 22:47
Neuro
Pa ta ista EU nam nanosi najveću štetu ucenjujući nas i namećući nam uslove pogodne za proboj njihovih proizvoda na štetu naših proizvođača.. Crna nam je ta Evropa!
Preporuke:
3
0
35 četvrtak, 09 april 2015 22:49
nemanja-fristajlo
Apsolutno netacno.Da li ciljno,ili greskom ko da je bitno,ali vi ste izneli netacnu informaciju.Nikad Nenad Popovic nije bio minsitar u svom zivotu,sto po automatizmu znaci da ako nikad nije bio ministar nije bio ni ministar u vladi koja je usvajala SSP.

Ako ste hteli da kazete da je bio clan DSS,koji je navodno podrzavao ovo,to jeste tacno.Bio je clan DSS ,ali nikad DSS nije ovo usvojio,nego je uvek bio protiv toga.

Vlada Vojislava Kostnice je pocela pregovore oko sporazuma o stabiliaciji i pridruzivanju i dala Djelicu pravo da pregovora.Djelic je to i uradio i u novembru 2007 je to parafirao.Nadam se da smo dovoljno ozbiljni i ne zlonamerni da znamo dve stvari.Da paraf znaci samo kraj pregovora,a da medju.sporazum kao sto je SSP ne moze biti validan i obavezujuci dok to ne potvrdi i ratifikuje narodna skupstina rep srbije vecinom glasova.Sta se desilo kasnije ,desilo se nezavisno kosovo i raspustanje vlade.Djelic je vrlo kvarno sebi dao za pravo da potpise taj sporazuem,tvrdeci
Preporuke:
5
4
36 četvrtak, 09 april 2015 22:52
nemanja-fristajlo
kako mu je vlada dala mandat za to.Sto naravno nije tacno.Em je ta vlada bila samo tehnicka i bila je u ostavci,samim tim i on minstar u ostavci.A na drugoj strani on nikad nije dobio ni od Kostunice ni od Vlade pravo da potpise nesto nego samo da pregovara.

Posle izbora i pobede Borista Tadica i DS-a,skupstina je negde u jesen ratifikovala taj sporazum.DSS je glasao protiv,i bio zestok kriticar od tad do danas tog sporazuma.E to je jedina istina.
Preporuke:
4
4
37 petak, 10 april 2015 00:29
veca vestica
Na isti nacin kao i MINEL.?
Preporuke:
3
1
38 petak, 10 april 2015 09:26
realno
Realno, ovo je vrlo dobar tekst i predlozi, nezavisno od toga što mu je autor pomalo "šaren".
Preporuke:
4
0
39 petak, 10 april 2015 09:31
Vuk
Pomogla bi drzava svojim poljoprivrednicima kad bi Drzava postojala.
Drzava ne postoji vec samo postoji AV sa svojim Čaušima kojim je uvek i najvaznije pitanje
A gde sam ja u toj prici?
Prava drzava bi odavna suspendovala SSP i izisla iz EUropskih integracija koje sve korak po korak vode nestajanju srpske drzave i unistavanju srpskog naroda.
Ali to bi trebali uraditi Drzavnici a u Srbiji su na vlasti kolonijalni upravnici.
Preporuke:
3
0
40 petak, 10 april 2015 10:35
Milenko
EU se trudi da probije svoje trziste gde god moze, da svojim subvencijama licne proizvodnje napravi proizvode konkurentnima za tudja trzista, tako udje u njih, i ako domacin ne stiti svoje trziste, ono polako postaje sve osim domaceg, a tako ubija i privredu i celu zemlju... Mi smo negde na sredini puta, i ako se nesto nepromeni, brzo cemo stici do kraja istog, a onda....
Preporuke:
2
0
41 petak, 10 april 2015 11:03
Dragan, Katun
za Fristajla

Što se čudiš za negativne glasove, pogledaj nikove komentatora, Ti si bar ovde domaći.

Rade ljudi, ozbiljno.

Tekst je korektan, ali kad je potpisan SSP Nenad je bio podpredsednik parlamenta, i partijski visoko poicioniran.
Časnije je podneti ostavku no olako napraviti kompromis.
Pozdrav.
Preporuke:
5
1
42 petak, 10 april 2015 11:52
Stanko
Umesto da brinu svoj interes i svoju privredu, Srbija dozvoljava da njome "vlada" EU. Na duzi rok, svakako je pametnije okrenuti se sopstvenoj privredi i pomoci srpskom seljaku. Tudja nas zemlja nece bezuslovno hraniti!
Preporuke:
3
0
43 petak, 10 april 2015 11:57
Ivanica
Kako ne vidite da nam EU "pomaze" ali samo u svom interesu. Zele da nam pomognu da bolje zivimo, tako sto ce nam davati novac, tako sto ce nam davati robu po nizoj ceni, onda mi kupujemo tu "jeftiniju" robu, nasa poljoprivreda a i privreda umiru polako jer niko ne zeli da proizvodi ako ne moze da proda. Kada nam uniste privredu, dici ce cene na nivo koji oni placaju(a pritom, znamo svi, imaju bar 5 puta vece plate) i onda ti za hleb treba 200 dinara, a ne 40(ovo je cist primer). Srpskih seljaka i srpske privrede nece biti, i kad to vlast shvati, trebace bar 5-10 godina da se sve vrati u normalu(da se opet sve uzgaja, cuva, radi...). I gde to vodi? Vodi unistenju Srbije i srpske privrede! Ocigledno, treba zasitit poljoprivredu i ekonomiju Srbije!
Preporuke:
4
0
44 petak, 10 april 2015 12:01
Nemanja-dragan katun
Verovatno se vodite logikom sto puta cu da ponovim neku laz i ona ce 101 put postati istina.

Taj sporazum kad je potpisan u aprilu vlada Vojislava Kostunice je vec mesec dana bila u ostavci,a saziv parlamenta konstituisan 2007 godine raspusten.Djelic je na svoju ruku to potpisao,bez ikakve saglanosti vlade.Pozivao se na to da mu je vlada dala mandat za to,ali ta vlada mu je dala mandata samo da pregovara,a ne da nesto potpise.

Sto se tice vlade i saziva parlamenta koji je to ratifikovo,kakve veze ima DSS i Popovic sa tim?Da u to vreme je on bio potrepedsedik skupstine,ali nije on i njegova stranka glasali za to u skupstni.Ako se vodite tom logikkom sto ne pozovete sve one iz Radikala koji su tad isto sedeli u skupstini kad je ratifikovan taj sporazum.Mislim besmisleno da ne moze vise biti ,sad neko ko je glasao protiv i kritikovo nesto mora da napusti parlamenta zato sto je vecina izabrana od naroda i dobila podrsku od istog naroda da to uradi,glasala za taj SSP.
Preporuke:
2
4
45 petak, 10 april 2015 12:02
Gledač
Gadno je stanje samo se nadam da se u ovo razume više nego u kredite indeksirane u švajcarcima. To je propagirao onomad ali se ne brinem ja da on nema da plati nego za neke koje znam a slušali su njega tada ministra.
Preporuke:
2
1
46 petak, 10 april 2015 12:11
Island
I kada procitam ovaj tekst, savrseno mi je jasno zbog cega je Island odustao od EU! Logicno, nije zeleo da im ribarstvo propadne zbog uslova koje im daje EU, a u cilju da jace i mocnije i uticajnije zemlje EU profitiraju na ustap manjih. Hocemo li sad u EU?
Preporuke:
4
0
47 petak, 10 april 2015 12:27
migoljenje
pretpostavljam da bi mnoge stvari mogle da se reše pronalaženjem rupa u sporazumu... ajde na licu mesta da izmaštam par ideja u tom pravcu...


npr. pada mi na pamamet da bi zabrana nekih konzervansa i aditiva ( ionako su svi listom loši za zdravlje) omogućila sprečavanje uvoza mnogih proizvoda prehrambene industrije...bez uvoza nema uništenja domaće proizvodnje, ni daljeg zaduživanja...

ili npr. ograničenje da se zabrani korporacijama i kompanijam da kupuju zemlju a da individualni kupac poljoprivredne zemlje ima prebivalište ne dalje od 30 km od mesta gde kupuje zemlju...mogu i stranci da kupe, ako ce da se dosele i da žive na toj zemlji


problem je što se političari ne bave svojim poslom - da štite interes svoje zemlje...

problem je što je narod ispranog mozga da je kul i in da kupuje strano, i ne shvata da cela privreda a ne samo poljoprivreda propada a zemlja mora da se zadužuje upravo kao indirektna posledica sveopšteg uvoza svega i svačega...
Preporuke:
3
0
48 petak, 10 april 2015 13:46
Dragan, Katun
Za nemanja

ti si danas dežurni u bazi.
To da li govorim istinu ili ne, je po tebi.
Za razliku od tebe moja jedina opcija je Srbija, ne nadničim kod nikog.
Koliko vidim i vi ste još jedan čopor kurjaka.
Ideološli šišmiši, još jedna u nizu podvala ovom napaćenom narodu.
Al valjda ne možete da budete gori od ovih i prethodnika im.
Od mene ništa lično, već principijelno, u svakom slučaju želim vam ako uopšte više bilo izbora u Srbiji, bar preko cenzusa.
Vi ili ovi, ovoj zemlji je baš sve jedno.
Preporuke:
5
1
49 petak, 10 april 2015 15:23
Bob
@EU Srbin

Znači, ako je nešto protiv EU, samim tim nije tačno. U pravu si, poštujem takav stav, to je vrlo inteligentno.
Ali ipak si nešto prevideo. Može se desiti da EU nije u pravu, i to onda kad USA tako kaže. Poštuj gospodara kako treba, budi korporativni rob do kraja.
Preporuke:
4
0
50 petak, 10 april 2015 15:31
nemanja-dragan katun
Dezuran kao i ti ,ista nam je sudbina danas.
Istina po meni,ne nebi ja sebi dozvolio da tumacim istinu ja samo vas hvatam u svesnim pokusajima da lazete i na osnovu toga donosite stavove.Nije problem u vasim stavovima,recite vi ste Popovicu izadjnik ,ali onda barem iznsite tacne tvrdnje za to.

Rekli ste sledece.
Da je Popovic bio potpredsednik skupstine kad je potpisano to.Prva neistina,kad je Djelic u aprilu potpsiao to skupstine opste nije bila,bila je u ostavci i raspustena je kao i vlada V.Kostunice.
Rekli ste bio je visoko pozicioniran u svojoj stranci,da to je tacno ali kake to veze ima sa SPS?Pa i Seselj je pozicioniran u SRS pa ne moze neko traziti njegovu glavu u politickom smislu zato.
Kazete casno je da podnese ostavku ,a ne da pravi kompromise.Kakve kompromise ?Jer on mozda glasao za SSP ,jer ga je privhatio i hvalio,pa nije.I kakve je onda kompromiso pravio,apsolutno nikakve.

Sto se tice vase logike i ona vam ja jaca strana,kazete trebo je da podnese ostavku.
Preporuke:
0
6
51 petak, 10 april 2015 15:32
nemanja-dragan katun
Znaci po vama kda god opozicija ne moze nesto da spreci,kao sto je ovde bio slucaj sa SSP ili 2013 godine sa Briselskim sporazumom ona treba da podnese ostavku i da napusti parlament.Pa cemu onda izbori,cemu skupstina ako ce opozicija svaki put u nedostatku dovogljnog broja glasova da kaze e znate sta mi napustamo jer ne mozemo da vas sprecimo.

DSS je i kod Briselskog sporazuma i kod STATUTA vojvodine preglasana i naglasana nazalost.Ali je podnela incijative ustavnom sudu za preispitivanje ustavnosti istih.Kod statuta je 2/3 odredbi suspendovano,i to jedna pobeda prava a i DSS.

Sad vi u nedostatku argumenata pricate mi kako sam ja bot,a vi velika srbenda koja nadnici za tu istu propalu srbiju.

Sto se tice mog politickog opredeljenja,da bilo je tad za DSS ne krijem ja to,ali iz cistog ubedjenja ne za posao i parce hleba u to budite sigurni.Danas moje opredeljnje nije ni za DSS ni za stranku Nenada Popovica.Tako da ne morate mi pozeleti nikakav cenzus.
Preporuke:
3
3
52 petak, 10 april 2015 22:39
Patriota
Vazno je da se trziste samoregulise i da u uslovima zdrave konkurencije najbolji proizvodi dodju do potrosaca.

Prema tome, ako su EU proizvodi najbolji i najkonkurentniji, jeftiniji od domacih, onda trzisna logika nalaze da se oni kupuju.

Ne mogu da prihvatim argument da treba kupovati proizvode domace proizvodnje samo zato sto su domaci. Dokle vise taj sovinizam? Dok normalan svet gleda da kupi sto bolji, jeftiniji i kvalitetniji proizvod, mi ovde prebiramo sta je srpski proizvod a sta strani...
Preporuke:
2
5
53 subota, 11 april 2015 00:00
EU Srbin
Bob
@EU Srbin

Znači, ako je nešto protiv EU, samim tim nije tačno. U pravu si, poštujem takav stav, to je vrlo inteligentno.
Ali ipak si nešto prevideo. Može se desiti da EU nije u pravu, i to onda kad USA tako kaže. Poštuj gospodara kako treba, budi korporativni rob do kraja.


Uopšte to nisam rekao i ti podvaljuješ kao i ovi iz patriJotskog blokčeta.

Stvar je u vašem patriJotskom licemerju.
Vi nećete da vidite ništa šta je EU dobro uradila za Srbiju i što i dalje radi a vidite samo ono što smeta vašoj patriJotskoj percepciji.
Vama je važniji jedan izlapeli general koji je završio u Hagu nego ceo narod i tu je razlika između vašeg i mog patriotizma.

Šta vi sem gusala možete ponuditi narodu?

Ne dao bog da vi dođete na vlast, i ovo malo naroda će otići u pečalbu.
Preporuke:
1
1
54 subota, 11 april 2015 10:21
Sandra
Jel to isti Nenad Popovic koji je unistio domacu , vrlo uspesnu firmu, Minel? Minel kupljen 2005. Od 2008. proizvodnja drasticno opada, sve se rasprodaje a potpisani ugovori otkazuju. A njegov odogovor na sve to je bio "Da Minel deli sudbinu privrede u Republici Srbiji". On prica o zastiti poljoprivrede...? Srbija - zemlja apsurda.

Mi, narod, treba da pocnemo da verujemo onim ljudima koji imaju uspeh iza sebe, pri tom ne samo uspeh za svoj licni dzep nego i za zajednicu,drzavu.
Preporuke:
6
0
55 nedelja, 12 april 2015 11:51
namcor
Nisam veliki ekonomista. Ali, nekom zdravom logikom, dolazim do prilicno jednostavnog prvog koraka u zastiti domacih poljoprivrednika. Jednostavno. Uvesti takse (drugo ime za carinu) na sve uvozne proizvode i to tacno po onoj stopi koliko iznose subvencije i „pomoc“ drzave u zemljama porekla. I taj novac uloziti u navodnjavanje i unapredjenje domace poloprivrede. Time bi se, bar do neke mere, stvorio ravnopravniji polozaj domacih (nesubvencionisanih) i uvoznih (subvencionisanih) proizvoda. Ali, nasi „genijalci“ u vlasti nisu tu gde jesu da bi stitili domacu privredu (za sta su izabrani i u obavezi) vec da „otvore“ trziste belosvetskim neoliberalnim azdajama. Da Srbiju, poljoprivrednu zemlju pretvore u kupca poljoprivrednih proizvoda.
Preporuke:
1
0
56 četvrtak, 16 april 2015 16:05
mizzi
@sandra

dobra ideja; volim da iskazem samo tacnije: vazni su uspesni ljudi koji od svog postenog rada zive (zato je djokovic jedan od primera); medjutim, kada su preuspesni, uglavnom ne interesuje ih politika; znaci, postoji neki prag neophodne uspesnosti;
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner